Facebook ҳар бир фойдаланувчи учун реклама матнини оптималлаштиришни синовдан ўтказмоқда

     Facebook янги реклама созламасини — «Ҳар бир фойдаланувчи учун матнни оптималлаштириш» ни синовдан ўтказишни бошлади.
     Ижтимоий тармоқ алгоритмлари қайси реклама элементи — сарлавҳа, асосий матн ёки тавсиф — аниқ фойдаланувчи энг яхши жавоб беришини аниқлайди ва сарлавҳа ўрнига ушбу элементни алмаштиради.
     «Social Media Today» нашрининг ёзишича, янги функция принципи битта кампанияда реклама матнининг бир нечта вариантини қўшиш қобилиятига ўхшайди, шу сабабли Facebook ижтимоий тармоғидаги хулқ-атворидан келиб чиқиб, турли фойдаланувчиларга қайси версиясини намойиш қилишни танлайди.
     Ушбу хусусият баъзи реклама берувчилар учун аллақачон мавжуд.
     Эслатиб ўтамиз, ўтган ҳафта Марк Цукерберг ижтимоий тармоқдаги тижорат маҳсулотларини ривожлантириш истиқболлари ва харидларнинг келажаги тенденцияларини кўрсатадиган янгиликлар ҳақида гапирган эди.
Манба: likeni.ru

DO'STLARINGIZGA TAVSIYA ETING

  • Buyurtma qilish

    Buyurtma qilish
  • АФИША

  • Реклама

  • JURNAL SONLARI ARXIVI

  • Bog’lanish

    O’zbekiston, 100000, Toshkent sh., Matbuotchilar ko’ch., 32

  • Obuna bo’lish

    Obuna bo'lish uchun o'z e-mailingizni kiriting
  • Любое воспроизведение или использование выдержек из публикаций может быть произведено только с письменного согласия редакции; при перепечатке материалов обязательна ссылка на источник.