(O´zbek) Facebook ҳар бир фойдаланувчи учун реклама матнини оптималлаштиришни синовдан ўтказмоқда

Извините, этот техт доступен только в “Узбекский”. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

     Facebook янги реклама созламасини — «Ҳар бир фойдаланувчи учун матнни оптималлаштириш» ни синовдан ўтказишни бошлади.
     Ижтимоий тармоқ алгоритмлари қайси реклама элементи — сарлавҳа, асосий матн ёки тавсиф — аниқ фойдаланувчи энг яхши жавоб беришини аниқлайди ва сарлавҳа ўрнига ушбу элементни алмаштиради.
     «Social Media Today» нашрининг ёзишича, янги функция принципи битта кампанияда реклама матнининг бир нечта вариантини қўшиш қобилиятига ўхшайди, шу сабабли Facebook ижтимоий тармоғидаги хулқ-атворидан келиб чиқиб, турли фойдаланувчиларга қайси версиясини намойиш қилишни танлайди.
     Ушбу хусусият баъзи реклама берувчилар учун аллақачон мавжуд.
     Эслатиб ўтамиз, ўтган ҳафта Марк Цукерберг ижтимоий тармоқдаги тижорат маҳсулотларини ривожлантириш истиқболлари ва харидларнинг келажаги тенденцияларини кўрсатадиган янгиликлар ҳақида гапирган эди.
Манба: likeni.ru

РЕКОМЕНДОВАТЬ ДРУЗЬЯМ

  • сделать заказ

    сделать заказ
  • АФИША

  • Реклама

  • АРХИВ НОМЕРОВ ЖУРНАЛА

  • Контакты

    Узбекистан, 100000, г. Ташкент, ул. Матбуотчилар, 32

  • Подписка на новости

    Чтобы подписаться на наши новости, впишите свой e-mail
  • Любое воспроизведение или использование выдержек из публикаций может быть произведено только с письменного согласия редакции; при перепечатке материалов обязательна ссылка на источник.