Извините, этот техт доступен только в “O´zbek”. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.
Улар хизматларнинг мавжудлиги ва сифати орқали аҳолининг мобиллигини ошириши кутилмоқда.
«Ўзбекистон ҳаво йўллари» авиакомпаниясининг шўъба корхонаси бўлган вертолёт оператори «Uzbekistan Helicopters» тўртта битта двигателли Airbus вертолётларини етказиб беришга буюртма берди: иккитадан H125 ва H130, дея хабар бермоқда AviaStat.
Вертолётларни етказиб бериш бошланиши кейинги ойга режалаштирилган.
«Ҳозирда учувчилар, «Uzbekistan Helicopters» муҳандислари ва техниклари билан биргаликда ушбу моделларни бошқариш бўйича тажриба орттиришмоқда. Кутилишича, Airbus H125 ва H130 вертолётлари парвоз хизматларининг мавжудлиги ва сифати туфайли аҳолининг ҳаракатчанлигини оширади”, — деди «Uzbekistan Helicopters» раҳбари Азиз Сафиуллин.
Кўп мақсадли H125 (аввалги AS350 B3e) Ecureuil оиласининг бир қисми бўлиб, бутун дунё бўйлаб 33 миллион парвоз соатига эга. Модель олти йўловчига, шунингдек, бир ёки иккита учувчига мўлжалланган.
H125 дунё рекордчисидир: 2005 йилда вертолёт 8848 метр баландликда Эверест чўққисига тушди, бу рекорд ҳали янгиланмаган.
Ecureuil оиласининг яна бир аъзоси, H130 йўловчилар ва VIP транспортлари, экскурцияларни парвоз қилиш, авиация тез тиббий ёрдам ва кузатув операциялари учун енгил моторли вертолётдир.
H130’нинг афзалликлари орасида тебраниш амортизацияси, яхшиланган кондиционер ва атроф-муҳитни бошқариш тизимлари ва полнинг бир даражали янги ички дизайни мавжуд.